لاوسینما

باصطلاح زحمتکشی تولید نشده است ، بی محابا در سینما هزینه شده و نظم بازار را دچار خسارت ساخته است .

آخرين به روز رساني : جمعه 28 اردیبهشت 1403


کل مطلب : 12 مطلب / کل بازديد : 276,6031
تبليغات

تبليغات
کانال تلگرام لاوسينما
خريد بليت آیینه بغل





موضوع : سینمای ایران
کد مطلب : 8
تاريخ انتشار : دوشنبه 29 بهمن 1397 - 16:00

پس از اینکه دادستان تهران در برنامه‌ای رادیویی نسبت به برخی از متهمان موضوع پول‌های کثیف سخن گفت و اعلام کرد بخشی از سرمایه‌های ساخت فیلم‌ها و سریال‌های شبکه نمایش خانگی از طریق ورود پول‌های کثیف تامین شده است، امروز یکی از تشکل‌های تهیه‌کنندگی در نامه‌ای سرگشاده، از ورود دادستانی نسبت به موضوع پول‌های کثیف استقبال کرد.
به گزارش رسیده، انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران از خبر اعلام ورود دادستانی به موضوع پولهای کثیف و پولشویی در سینما استقبال کرد.
در بخش از اطلاعیه این انجمن آمده است : متاسفانه در چند سال اخیر ، برخی از سرمایه‌گذاران که صاحب پول های مشکوک اصطلاحاً کثیف هستند با ورود به بخش تولید فیلم سینمایی و سریال نمایش خانگی نه تنها اقتصاد سینمای ایران را دچار تلاطم کردند ، بلکه به اعتماد و ساحت تولید فیلم سالم لطمه اساسی وارد ساختند. این پول‌ها که متاسفانه با مدیریت سالم و باصطلاح زحمتکشی تولید نشده است ، بی محابا در سینما هزینه شده و نظم بازار را دچار خسارت ساخته است .
این سرمایه‌گذاران با این گونه پول‌ها بدون مسئولیت رفتار کرده و نوعا برخی تهیه‌کنندگان نیز با آنها همکاری کرده و نظم بازار تولید را دچار خسارت کرده اند.بانی فیلم

 

مطالب مرتبط